PIZZA!!

blev lite pizzabakande idag :) mamma o Elvira hade beställt det så vad gör man inte för att göra kunderna nöjda. fick göra en pizza la Olivia o det blev grymt! ;) haha skoja, alla fick göra sin egna pizza men jag lovar att min var godast!

juste, våran städerska var hos oss idag. jag har inget illa mot dom som kommer från Polen eller de som inte kan stava. men är man städerska o har varit det ett bra tag så tycker man ju att man borde ha lärt sig stava till vissa saker. såhär stod det på en lapp till mamma:

Hej Sussann! (min mamma Susanne)
Kan du köpa dammsug påssar
och ny mopa.

Tack Alexandra.

Hon är ju för skön asså! :) gulle




Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är verkligen gott med pizza. :P

2010-09-07 @ 10:08:12
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0