största bögen ever !

om ni undrar över min rubrik så tänkte jag skriva skola eller något liknande, MEN när jag tryckte på tagenten S så kom det där upp som ett alternativ. antar att syrran min har haft det förut. för jag minns inte att jag haft det (?)

snaaaark...är galet trött. vaknade imorse av att Linn smsade mig och frågade om jag skulle till skolan. jag som trodde att vi började som vanligt, vilket är för mig 12.10 fattade nada och skrev såklart ja. (varför skulle jag inte gå till skolan just idag liksom?)

Emma hade också smsat lite tidigare o frågat samma sak så jag fick en lite tankeställare. "Vad har jag nu missat?"
jag är ju inte direkt den bästa på att hålla koll på datum o jag äger dessvärre ingen almanacka. så fattade absolut ingenting.

sen föll poletten plötsligt ner! det klirra till i skallen o jag for upp ur sängen med ett brak. (Marcus säng är inte direkt den stabilaste efter snart 2 års erfarenhet ;) )
vi har nämligen någon politiker-från-olika-partier-kommer-hit-och-berättar-och-sedan-ska-vi-representera-ett-varsitt-parti-i-någon-tråkig-debatt-och-så-ska-man-argumentera-för-något-man-inte-står-för-typ-DAG.
TRÅÅÅÅÅÅK. jag gick dit för Linns skull men vände nästan efter jag precis kommit dit. sorry Linnie!

fick sällskap av Sanna hem, mycket trevligt må jag säga ;)

nu sitter jag här hemma o funtar på att göra något vettigt. skulle plugga precis när jag kom hem men städaren var där o dammsög så kunde inte direkt hitta roet. det (damm)söööög juuu! :D klyschigt.

så jag målade mina naglar istället. vääääldigt vettigt.

men nu ska jag ta tag i pluggandet, men först FACEBOOK! driver Marcus.

TJING!



Kommentarer
Postat av: Linnie

Heheh.. debatten var intressant. Vi fick ställa frågor till de olika personerna som var på besök för att representera sitt parti. Men man var sig själv då, och inte KD.. Haha :)

Ses imorgon snygging *<3* pusssssss

2010-09-06 @ 17:06:55
URL: http://cockienut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0