Från: Gribbylund södra Till: Vallentuna station

Igår var det snöstorm (som de flesta nog märkte, gaaaah alla facebook statusar) och när jag skulle åka hem så hände något konstigt.
jag och två till från skolan stod vi busshållplatsen och vänta då en buss med "Ej i trafik" körde in på busshållplatsen.
vi bara stod kvar och tänkte nog alla vad han chauffören höll på med. plötsligt öppnade han dörren och började stirra på oss.
vi ba: öööööh?
då så ändrades "Ej i trafik" till "610 Vallentuna station blablabla".
vi ba: AHAAAAAAA *smile*
och så steg vi på....kändes fett konstigt för i vanliga fall så brukar bussen komma från danderyds sjukhus men nu så började bussen vid gribbylund södra (försej så är ju bussgaraget där i täby men ändå). så vi hoppade på och var nöjda att det ens hade kommit en buss. (i det där kaoset så hade man ingen aning ju)
men efter stockholmsvägen så var det någon som skulle av vid nästa station. men tydligen så missade chauffören det så han vände i nästa rondell och körde tillbaka. (han fick då vända i två rondeller för att komma på rätt sida.)
sen när vi kom till täby kyrka så missade han också att en skulle av; så personen som skulle av skrek..(fan vad rädd jag blev)....
men sen i vallentuna stannade han så jag kom av iaf :) myyyyskooooo busschaufför assåååå
idag så ska jag till tegel. skulle egentligen till stan med nåra men jag pallar inte det i det här vädret, så det blir tegel. hade egentligen match idag men den blev inställd på grund av att motståndarna hade inte tillräckligt med folk, de var sjuka typ. nu sitter jag här hemma och ska plugga lite, sen blir det en dusch. har varit ute med moa på en promenad,mycket trevligt! aja, babbelbabbel ska få något gjort nu...
ha en trevlig lördag! :D puuuuuuuuss

Kommentarer
Postat av: Emye.

Svar: Fast Dallaspizzan är PAN :o den godaste i världen men detta var en plain :( </3 men god ändå

2011-02-15 @ 20:08:01
URL: http://awidescreendream.blogg.se/
Postat av: em

olivia du får inte säga det :ooooo

2011-02-16 @ 11:30:19
URL: http://hwleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0